Enligt en app jag har

Den är faktiskt rätt bra den appen, en känd sådan, med inriktning på privatekonomi. Hur företaget som står för appen tjänar sina pengar förstår jag inte, men Creades verkar i alla fall tro att det har någon slags värde.

Appen gillar jag så pass att jag nyttjar den så länge tjänsterna i den är gratis. För mig.

I appen får jag bland annat veta att jag är jag. Och att ingen annan än jag är jag än så länge. Och om det skulle hända att nån annan blir jag blir jag varnad. Det är bra. 

Jag får också veta att min betalningsförmåga är 62. Det är också bra att veta. För ett halvt år sedan var den 61. Båda värdena innebär att den är hög, men inte mycket hög. För att den ska bli mycket hög måste den vara 70. Minst. 

Värdet 62 innebär för övrigt att jag tillryggalagt 73 procent av vägen från gränsen ner mot medium betalningsförmåga, som är 40, till gränsen mot mycket hög.

Livets mening sägs för övrigt vara 42. På en annan skala.

Mycket information finns det.

I tillägg till ovanstående kan sägas att min betalningsvilja för det mesta är mycket, mycket låg.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det ekonomiska kretsloppet - värt att ha i åtanke

Förmögenhetssammanställning med extra allt

Andra slags spekulationer