Ny flik - spelmodellen

För att enkelt kunna referera till min spelmodell för mitt tippande har jag nu lagt den under en egen flik.

Hittills är jag nöjd med hur modellen fungerar. Sedan finns naturligtvis ett extra steg i hur den tillämpas och översätts till faktiskt tippade rader.

I år har jag ännu begränsat med vinster. Endast 64 kr på senaste Europatipset.

Nu i januari verkar det bli något litet mer spelat än vanligt. Hemarbete tillsammans med allmän försiktighet med kontakter och andra aktiviteter är förklaringen. Men när Corona-helvetet klingar av torde min avsedda nivå nås. Ett stryktips och två Europatips per vecka. Just nu blir det en del topptips också.

Hur som helst, kul är det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det ekonomiska kretsloppet - värt att ha i åtanke

Förmögenhetssammanställning med extra allt

Andra slags spekulationer