Bakom läktaren

Har ju sett rubriker om att HM visst ska använda en ny modell i nån slags kampanj. Och av tonläget i rubriker och så har jag förstått att man förväntas veta vem människan är. Googlade litet och fick veta att människan tagit medalj i tiokamp och nu var "TV-personlighet". Kollade litet om det och den där familjen. Kände igen några namn, men kan för mitt liv inte komma ihåg att jag sett nånting av dem annat än förbivisslande i rubriker.

Inser att jag är helt vid sidan av informationsflödet när det gäller somligt. 

Och efter att nu ha googlat litet måste jag erkänna att jag har svårt att förstå den uppmärksamhet somligt får nuförtiden.

Inte bara på läktaren, alltså, utan bakom den, gluttande på annat.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det ekonomiska kretsloppet - värt att ha i åtanke

Förmögenhetssammanställning med extra allt

Andra slags spekulationer